DJ, blow my speakers up

                         
Jag har fortfarande ont inuti handen och jag verkar ha ett blåmärke på ryggen. Måste vara från i fredags. Så går det när man får för sig att utföra gymnastikkonster! Men vem kan motstå en match krabb-fajt egentligen? Not me and not Elin, haha. Nu håller på att greja ihop ett collage med över 300 bilder åt en skidklubb. Lite jobbigt, men det går! Små pauser då och då är fint och med lite musik blir det rytmik!
Och vet ni vad jag har hört? Jo! Det ska snöa i Lysekil imorgon! Det har ALDRIG snöat i Lysekil såhär tidigt! Och när det väl snöat i Lysekil har det oftast förvandlats till slask i loppet av tre sekunder. Inte vidare fint. Jag vet inte om jag vill att det ska falla små vita flingor till marken, inte riktigt än. Jag gillar inte den tidiga kylan som plötsligt sådär över en natt bestämt sig för att ta över, jag gillar inte riktigt hur den biter sig fast i mitt bröst. Missförstå mig inte, jag älskar snö och vinter men jag är inte klar med solen och värmen än. Låt hösten få vara höst, i alla fall en liten stund till. 

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag får epilepsianfall av bilden! :P

2009-10-15 @ 22:25:57
URL: http://Novem.devote.se
Postat av: Anonym

fan vad snyggt ditt hår är färgat

2009-10-15 @ 23:37:22
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0