Nintendo-nails

            
OK, så jag slarvade ganska mycket, kanske inte världs likt Mario-svamparna men man ser ju att det liknar svampar i alla fall! Och det är ändå det viktigaste, haha. Mina händer ser aningen missbildade ut men det är för att jag vinklar dem på något knasigt sätt. Anyways, idag har jag jobbat i simhallen återigen och efter mitt pass fick jag beröm av en förälder för mitt arbete vilket man alltid blir lika glad över! Jag har fått det rätt ofta på sistone så antingen är jag verkligen SUPER grym eller så är alla andra tränare helt kassa(vilket de verkligen inte är) =P haha. Något jag bara måste kommentera innan jag kokar mig en kopp té är gårdagens avsnitt av Roast på Berns. Jag pallar inte med mer skitsnack om Cecilia Frode, för den kvinnan har ju faktiskt aningen rätt. Tänk lite. Panelen kan inte få till ett enda skämt utan att använda sig av skällsord och kiss och bajshumor. Vart har den intelligenta humorn tagit vägen undrar jag? Jag tror roast skulle kunna vara mycket mycket mer om komikerna vore duktigare och modigare, det är det enda jag säger, höj ribban! Vem som helst kan dra till med ett roligt sexskämt, det är ingen större konst! Dessutom har nu Mede verkligen bevisat för oss att hon är Sveriges överlägset sämsta komiker, det enda som är mer pinsamt än Mede är de som tycker att hon är rolig. Dessutom är det nog hon själv som borde släppa ut pinnen som sitter fast i röven, för ingen verkar vara en större bitterfitta än hon.

Kommentarer
Postat av: Helena

Bapbapbap jag hatar Petra Mede!

Och som tränare är du...AWESOME! Kommer kika förbi på söndag ;)

2009-10-21 @ 12:11:13
URL: http://Novem.devote.se
Postat av: Minna

söta naglar :)

2009-10-21 @ 14:33:23
Postat av: Fredrika

När är hallowensimmet? :D

2009-10-21 @ 18:24:37
Postat av: Ines

Sv Minna:

Tack så mycket! :D



Sv Fredrika:

Den 27 på tisdag :>

2009-10-22 @ 17:22:09
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Frida

vilka häftiga naglar.! :D cool header har du också kram

2009-11-13 @ 14:11:14
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0