Quasimodo finger

Jag sitter framför vår stationära dator långt bort från tv och mjuk soffa, jag stirrar beundrande på mitt Quasimodo-liknande finger, fick damp på stygnen för ett tag sedan så jag drog ut dem. Nu får jag leva med en puckel på fingret, haha. Vackert!
Men igår hände det något mycket trevligt! Jag tog mitt körkort! Jag må säga att det är extremt efterlängtat! Direkt efter denna underbara händelse gick jag och pappa till ett café för att fira, något vi inte hinner göra så ofta. Vädret var mulet och trist, men inom mig blomstrade och glittrade det och solen spred sin värme i hela min kropp. Äntligen slipper jag körskolan! Sjukt underbart och sjukt underbar känsla att äntligen få köra helt själv, äntligen utan någon som sitter på sätet bredvid och hela tiden säger do this, do that! Dock hände även något mindre trevligt igår. Min bärbara dator bestämde sig för att den inte längre ville samarbeta med tangentbordet. Jag satt hela dagen med musen och knappade mig fram på skärmtangentbordet för att försöka se vad som var fel, support var inget att räkna med. Nu verkar det som om hela datorn bestämt sig för att gå i ide så jag får lämna in den på service. That really sucks! Datorn är ju helt ny! Som tur är har jag säkerhets kopierat alla mina bilder och all min musik på familjens server, så inget går förlorat. Nu kommer jag få sitta vid stationära och tänka tillbaka på gamla goda tider då jag kunde kolla på tv och greja med datorn samtidigt..  
Till Elin http://visit-x.net/rammstein/  :D


Kommentarer
Postat av: Emil

hahah, så kan de gå xP klant XD

2009-09-25 @ 02:35:38
URL: http://filmster.blogg.se/
Postat av: Emma Larsson

TJOHOOOO! GRATTIS TILL KÖRKORTET!!! :D

synd med datorn... men du? vad har du gjort med ditt finger?? ;P

2009-09-27 @ 16:52:12
Postat av: mia

åh, grattis till körkortet dude! :DD <3

2009-09-30 @ 19:17:31
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Ines

Emil:

Du är en större klant, klant!



Emma Larsson:

thanks sweetie! :D känns jävligt skönt må du tro!

datorn får jag tillbaka om sisådär en månad, den är efterlängtad!<3

du är inte uppdaterad märker jag :P haha



mia:

thanks dude! :DD<3

2009-10-02 @ 16:38:43
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0