Boom goes the dynamite, dynamite, dynamite! Boom goes the dynamite, dynamite boom!

           
Hemkommen från Örebro ya'll. Intervjun gick feting bra tycker jag allt, så nu är det bara att vänta. Jag är lite småförälskad i staden, kanske beror det på det fina folket :D men duktig som jag är så glömde jag karmera hemma så det blev inga bilder ALLS. Det ångrar jag lite. Nu sitter jag och tjockar mig med mmmmarabou! Solen sken idag och det var ganska varmt så jag tog mitt pick och pack(kamera) och gav mig ut i trädgården för att fota (för övrigt önskar jag mig ett stativ någon). I alla fall var även mina grannar extremt sysselsatta denna vackra dag, deras kära tax hade tydligen rymt så det visslades och letades och ropades efter denna korvliknande varelse med svans och öron. Jag måste ha sett rätt skum ut i gräset med te-service och kamera i högsta hugg sittandes i Buddha-likande position och skakandes på huvudet fram och tillbaka. Senare ikväll blir det i alla fall utfärd med awesome people och tråk-elin kan inte följa med och det är tråkigt tycker jag! Där försvann min sista choklad bit också.. suck.
           

Kommentarer
Postat av: josef

jag kan lova ditt äpple att inga lampor stör i skåne,

förresten, jag hade en mamma en gång, och hon hade ett låssssssss. hej [email protected]

2009-09-11 @ 22:21:05
Postat av: Elin

tråk-Elin? :O Ines!!!! :P

du e tråkig som inte hänger me på kräftskiva ;)

HAHHAHHAHHAHA!!!

härlig kommentar! "korvliknande varelse med svans å öron " xD <3

2009-09-17 @ 13:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0