Up above the world you fly, like a tea-tray in the sky!

Måste bara påpeka att jag måste ha världens bästa mamma! Igår kom hon hem med ett litet paket, en söt rosa låda med rosor på som pryddes av en rosa rosett överst. När jag öppnade lådan kunde jag till min fulla lycka hitta en vit och rosig tekanna som låg och gömde sig bland poff-papper! Tekanna består av två delar, en mugg och själva kannan, hela kittet i ett så att säga! Bra grejer! Nu har jag ytterligare en kanna till min samling, happy face. Min mor är bäst!<3
Nu ligger jag i soffan och kollar igenom alla Usavich avsnitt, charmiga kaniner. Snart måste jag börja städa och Fredrika kanske kommer senare.
Helena har emellanåt skickat lite charmiga och aningen skumma up-date sms och bilder från hennes nollning. Det gör mig glad. Saknar dig miffo<3


        http://www.mtvjapan.com/usavich/index.html (check it out! alla avsnitt)
                    

Kommentarer
Postat av: Helena

And you like it! :D Saknar dig med, freak! <3

2009-09-04 @ 15:44:14
URL: http://Novem.devote.se
Postat av: Fredrika

Oj nu fick jag dåligt samvete att jag inte hörde av mig :P Hoppas du hade kul utan mig ;) Puss

2009-09-04 @ 22:00:03
Postat av: Ines

Helena:

Vet att du saknar mig göllet! Lite svårt att INTE sakna mig ;) höhöhöh



Fredrika:

You f*cking bitch! No no, just kiddin'<3 Gör absolut ingenting! Om du hade kommit hade du kommit till absolut mess! Höll på att städa å greja, så saker flög fram & tillbaka :D Om du hade kommit hade du fått dig en dammvippa XD

2009-09-05 @ 15:05:13
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0