25518 920'19 1921144125

               
Jag sitter och lyssnar på fin musik jag inte hört på länge, tv:n är på, den tjänar inte till något större syfte just nu. Det är söndag och vädret är trist, supertrist. Jag väntar på att kycklingen ska tina så att jag kan käka, börjar bli lite smått hungrig faktiskt.
I fredags hade vi vår första tenta! Spännande! Innan dess hade jag låst in mig på min lägenhet och inte träffat människor enda sedan jag kommit hem från Lysekil, det var nästan så att man dog lite. Sedan var det party som gällde, hela kvällen och hela natten, dricka, dans och skratt i mängder! Lättnaden var enorm! Och just nu är jag glad, jag är glad för igår hämtade jag ut Alice i Underlandet 3D biljetterna och nu, alldeles nyss hittade jag vad som mycket väl kan vara den snyggaste skinnjackan! Happy face!

Kommentarer
Postat av: Thessiless

naw. ines min ines...jag tänker på dig varje dag! <3 hoppas alice i underlandet är så värt som folk säger^^

2010-03-07 @ 17:01:04
Postat av: Ines

sv Thessiless:

naw, tessi, tänker på dig med!♥ saknar dig skaru veta :*

2010-03-08 @ 18:20:18
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0