Nytt år, renässans? Hardly.

Ett nytt år ses som något fräscht och rent, en början på något nytt, ett nytt liv. Men början på ett nytt liv kan ju bara ske om man raderar sig själv och återföds som något annat. Början på ett nytt liv betyder att det som hänt innan måste försvinna. Men det går ju inte. Det som har hänt innan kan inte raderas och bara för att det är ett nytt år behöver det inte betyda att saker kommer bli bättre. Däremot kan man se ett nytt år som en motivation för förändring, en chans att ändra på saker. Inte nödvändigtvis glömma det som hänt, utan ta lärdom och bygga vidare mot en förhoppningsvis ljusare och bättre framtid. Nyårslöften är bara att slänga i väggen. Om man verkligen vill något så gör man det direkt! Nu är vi ännu närmare framtiden och det är dags för avgörande val. Låt inte tiden rulla iväg, det är min hälsning till alla er.
För man ska ju ändå komma ihåg att det man egentligen firar är att det återigen blivit
1 januari och att vi nu är ännu närmare domedagen(för att vara lite positiv).
GOTT NYTT ÅR ALLA!

Min kväll ska spenderas med några av de allra bästa! Nyårsmiddag och fest hos Sandra, sedan skutta vidare till torget innan tolvslaget för att festa vidare tills jag stendäckar någonstans, förhoppningsvis i min varma säng, även om hemma inte är ett ställe jag vill vara på just nu.

Kommentarer
Postat av: Pirat

gott nytt år sweetie! hoppas du får en rolig kväll :D <3

2008-12-31 @ 15:28:48
URL: http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0