blow up

Vi fick vår första filosofiska fråga. Finns Gud?
Jag är inte religiös på något sätt. Så mitt direkta svar skulle vara nej.
Men vad är gud?
Jag tror att allt som finns på denna jord tillsammans skapar en utomordentlig gud.
För vi är det som finns, och vi lever alla i hamonisk symbios tillsammans. 
Och det är jag själv som skapar min egna tillvaro. Med andra ord är jag min egna gud.
Det är bara jag som har kommandot över mig själv. Och det är bara jag som bestämmer i slutändan.
Och damen på kost och tränings föreläsningen sa att man ska gå minst 7500 steg per dag.
Då följer frågan, eftersom katter har fyra ben, räknas det som fyra steg? haha
Mycket sex i brödgången!
Jag har fortfarande ont i huvudet och är förkyld.


Kommentarer
Postat av: Fiskbullen

Jaa Ines du är vår allas Gud! :D



Sex FTW!

2009-01-28 @ 19:53:58
Postat av: Ines

Fiskbullen:

ja, du har så rätt så freddy fishbull! du har så rätt! hahaha

2009-01-28 @ 19:56:11
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0