100kg tunga ögonlock är inte lätta att bära.

Så jävla seg, trött och depp. Those days, this day. Donno' why, kanske för att jag fick skura golven (skämt åsido, haha). Jag är inte trött för att jag inte sovit(feber kanske :o lol), somnade in till Alice i underlandet och vaknade mitt i natten av att datorn pep i mina hörlurar på ett ytterst irriterande vis. Den hade tappat kontakten med servern så filmen hade slutat spelas mitt i och gav ifrån sig det där avskyvärda ljudet! Inte trodde jag att AiU kunde vara så hemskt, lol. Måste rycka upp mig, orkar inte med mitt ständiga frånvarande, där men inte där, sover men är ändå vaken, palla. Sådana dagar behöver jag bara någon som kan ruska om mig och påminna mig om att jag fortfarande lever och att jag får ta och skärpa mig. Slap, slap! haha
Men nu är det peppet som får ta och skärpa sig för ikväll blir det tydligen partyparty! Elina drar med mig till något skumt ställe med massa chill folk.
N' I got a message to Jess n' Jimmy, hear me, hear me! Die Mannequin har släppt ny singel och spelat in en ny video, och det gillar vi! Care, damn den bruden är het (som vanligt)! Men ärligt tycker jag nog deras äldre stuff är bättre.
Och note to self är att jag måste börja greja med bilderna från festerna och greja ihop en ny header(ajemen!), kanske borde doppa huvudet i toalettsitsen med och sedan spola riktigt rejält, my hair's a mess(!), over and out!





Kommentarer
Postat av: tessitess

ich liebe dich. nu ska jag ut med hudnen. jag kommenterade iallafall (creds for me). <3

2009-09-05 @ 15:14:31
Postat av: Ines

Tess:

hahahahah, du är för go<3 ich liebe dich auch!

2009-09-05 @ 15:18:42
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Jess

Waaaah! have to check that out! :O pusss

2009-09-06 @ 15:16:58
URL: http://jessicaalborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0